Home Home
Welkom op de website van de Eben-Haëzerkerk in Nijkerkerveen, de digitale ontmoetingsplaats voor iedereen die de behoefte voelt meer te weten over onze gemeente, kerk en natuurlijk onze Heer.
Onder de foto vindt u nieuwsberichten: recente mededelingen, aankondigingen, verslagen en/of wetenswaardigheden.

/ / /  Wij nodigen u van harte uit voor een bezoek aan (een van) onze kerkdiensten, die ook online te volgen zijn / / /

Kerknieuws Kerknieuws

K E R K N I E U W S
Thema-avond (1 van 2) zondag 14 april 19.00 uur

Echtscheiding, Emoties en Geloof
Ons predikantsechtpaar, ds. Iwan en Diana de Graaf, zal volgende maand een bijzondere avondserie leiden over een onderwerp dat velen van ons rechtstreeks of zijdelings raakt: echtscheiding en geloof.
Iwan en Diana delen hun ervaring van echtscheiding en hertrouwen. Hun persoonlijke reis heeft hen geïnspireerd om anderen te begeleiden die door soortgelijke uitdagingen gaan.
De eerste avond van deze serie, getiteld ‘Echtscheiding: Emoties en Geloof’, zal een gelegenheid zijn waarin Iwan en Diana hun eigen ervaringen zullen delen. Ze zullen zich richten op de complexe gevoelens die gepaard gaan met het proces van scheiden, zoals verdriet, verwarring en wanhoop, en hoe deze emoties verweven kunnen zijn met iemands geloofsovertuigingen.
Zij nodigen ons allen uit om deel te nemen aan deze avond, ongeacht of we zelf direct met echtscheiding te maken hebben (gehad). We geloven dat de avond een waardevolle gelegenheid zal bieden om te leren hoe elkaar en anderen te steunen in een sfeer van begrip en medeleven.
De avond zal plaatsvinden op 14 april a.s. om 19.00 uur in onze eigen Eben-Haëzerkerk. We moedigen iedereen aan om deel te nemen en deze aankondiging te delen met anderen die mogelijk interesse hebben.
Voor meer informatie over deze avondserie kunt u contact opnemen met ds. Iwan de Graaf via predikant@eben-haezerkerk.nl. Laten we ons verenigen in geloof en compassie, en samen groeien in onze reis van genezing en hoop.
VACATURES
• Pastoraal ouderling
• Jeugdouderling
• Kerkrentmeester